måndag 29 oktober 2007

Körning i hudik

I söndags så var jag till hudiksvall och körde. Det är Mrc hudik som hyr en sporthall på bromangymnasiet. Det har blivit en del folk som letat sej dit nu denna gång var vi hela 12 st som körde vilket är riktigt kul.
Då jag bara kört stock inomhus så blev det en ny upplevelse då jag hade hängt i en singel 12a och sulat om till sorex 28 or även fast inte den motorn är nåt mot det som körs i modified så tyckte jag xrayen gick som ett skållat troll för att inte tala om vilket grepp det var med soppade 28 or.
Jag kan väl inte påstå att körningen gick bra men roligt var de i allafall och det är väl därför vi håller på med det här.
Jag hade lite otur med ett acc i örebro så nu hade jag gått igenom mätt upp cellerna och plockat ihop dom bästa så jag ville köra igenom dom för att prova hur dom funkade. Jag lyckade köra igenom alla så nu vet jag vilka som fungerade resterande celler får bli mat åt batteriholken.
Nu till helgen är det dags för nästa tävling i mellansvenska denna gång i Falun så det är nästan "nästgårds" vilket är skönt då man inte behöver spendera flera timmar i bilen dock så har dom träning på fredagkvällen så det kan bli en natt på vandrarhem ändå vi får se hur det blir.

Inga kommentarer: