onsdag 3 oktober 2007

Det drar ihop sej

Ja då var det snart dags för säsongspremiär i mellansvenska elbilscupen. Det är Nyköping som håller i tyglarna det ska bli spännande å se vad dom fått till för bana då dom även har öppnat för en buggyklass det blir skoj. Det kommer även bli premiär för min nya bil en Xray T2 007 i race sammanhang jag har varit i hudiksvall 2 gånger och testat ut den, det känns som jag fått till den som jag vill ha men det blir nu som elddopet kommer. Jag kommer att samåka med Lars jonsson och Magnus johansson båda Smk Söderhamn vi åker ner på fredag eftermiddag för att få vara med på fria träningen sen blir det en natt på vandrarhem. Det kommer en rapport om hur det har gått efter helgen med lite tur blir det kanske lite bilder också .
Tills dess Håll stumt !

Inga kommentarer: