onsdag 22 maj 2013

Sommarcupen Söderhamn

Ja då var första racet för säsongen avklarat. Det är med blandade känslor jag tänker tillbaka på den gångna helgen som gick murphys linje om jäkelskap. Mitt mål var att försöka ta mej till A final i båda klasserna men det gick inte riktigt enligt plan. Jag körde sönder hade otur och andra ställde till det, nya servot som inte funka mm. Så jag fick bara resultat i ett kvar på 4wd och det räcker inte långt. I 2 wd klarade jag a med en hårsmån men lyckades bara fullfölja en final av 3 bilen funka okej men det var nåt som saknades. Jag ägnade finalerna till att testa lite grejer på k1an och till Sista finalen gick den riktigt bra så jag har en start för turf i allafall. Nu blickar jag fram mot Örebro och Sverigecupen om en månad så det är dags att börja med jordbane setup hoppas jag är lite mer förberedd tills dess. 

Inga kommentarer: