fredag 4 november 2011

Liten Update

Hej på er ! Nu var det en stund sen jag skrev nåt här det har inte hänt så mycket på rc fronten den sista tiden.
Jag har i allafall satt ihop en Xray T3 touringbil som jag tänkte köra lite med i vinter. Då jag aldrig kört klassen modified så tänkte jag att det är dags och testa så det fick bli en 6.5a till motor. Herrejösses vilken fart det är i grejerna det är jättekul även om man inte klarar av att kontrollera kraften alla gånger.

Jag åkte ner till Eskilstuna den 22a okt för att träna lite och det gick faktiskt över förväntan efter lite tips och ändringar på bilen så gick det att hänga med skapligt med min gamla bil. Det kommer inta att bli så många tävlingar för min del i vinter men jag ser fram emot Falun om några veckor det ska bli kul och träffa alla igen och se hur man står sej i mot dom andra.

Jag har även lagt upp mina setuper till höger på sidan om ni är intresserade så är det bara att klicka på länken.

Inga kommentarer: