fredag 15 maj 2009

Då var det gjort

Ja så var axeloperationen avklarad ! Det var i tisdagsmorse som jag hade tid allt verkar ha gått som det skulle. jag har dock haft lite för ont för att klara av att skriva nåt tidigare men nu börjar det värsta ge med sej.
Jag har förhoppningar på att kunna köra första racet i sommarcupen som går i Söderhamn nästa helg. Den stora frågan är på vilka däck man ska köra med Bow tie har alltid funkat bra där men med den nya turfen som man lagt så kändes dom lite hala så jag funderar på step pin.
Fredrik och jag var ner och provade lite förra helgen och han börjar bli riktigt snabb så det ska bli kul och se hur det går på tävlingen för honom, för egen del så känns det som att jag är ungefär på samma nivå som i fjol men jag hoppas kunna höja mej nåt snäpp under säsongen.
Min B4 ska få en riktig genomgång till veckan med bla nya Rpm kulleder, diffen , dämparna och 30 gradiga casterblock jag testade det sist och bilen kändes stabilare men dock blev det en krasch som tog ena sidan så jag fick sätta tillbaka orginal blocken.
Hoppas vädergudarna är med oss i Söderhamn.
Vi ses !

Inga kommentarer: